A legjobb ruhák a budapesti Mercedes Benz Fashion Weekről

Lezajlott nálunk is a jövő évi tavaszi trendeket felsorakoztató divathét, amelynek Société Accelerator blokkjában három hazai divattervező mellett egy lengyel és egy cseh márka tervezői kaptak lehetőséget, hogy bemutassák, milyen szettekkel készülnek 2018-ra.

A Société Fashion Accelerator Program célja, hogy a kiválasztott designereknek hathatós segítséget nyújtsanak a nemzetközi piacokon való érvényesüléshez, így médiamegjelenési lehetőségeket kínálnak, üzleti tanácsadást, networkinget tartanak a résztvevőknek.

Mutatjuk, kik azok, akiket reményeink szerint jövőre már New Yorkban és Párizsban is a felkapott divatmárkák között fognak emlegetni.

Laformela

A 2010-ben alakult márka tavaszi kollekciója tobzódott a kényelmes, nagyvárosi öltözékekben. A lendületes, sportos stílus és a minőségi anyagválasztás eredményeként született nőies szetteken cseppnyi retro ’80-as évek fíling is érződött, ami különös elegyet alkotott a túraruháktól örökölt, maszkulin oldalzsebek látványával.


Bodymaps

Egy fiatal, lengyel márkával is megismerkedhettek a résztvevők, a két éve alakult Bodymaps jövő évi fürdőruha kollekcióját mutatta be. Elsősorban egyrészes fürdőruhákat és hozzájuk illő kiegészítőket láthattunk visszafogott föld színekben, amelyekhez remekül illettek a fáradt rózsaszín és okker sárgás árnyalatok. Visszafogott, klasszikus fazonok és trükkös, hátul keresztezett pántos strandöltözékek váltogatták egymást, amelyek a szükségtelen magamutogatás helyett a finom nőiességet hangsúlyozták.


Kata Szegedi

Szegedi Kata jövő évi kollekciója játékos és kifinomult egyszerre. A trükkös szabásvonalak, a fodrok és az aszimmetrikus fazonok mind-mind arra hivatottak, hogy kihangsúlyozzák viselőjük nőiességét, miközben a szabad, nagyvárosi életérzés csak úgy árad az öltözékekből. A geometrikus formák, a pöttyök és csíkok, valamint a stólaszerű pántok együttese pedig némi futurisztikus hatást is kölcsönöz, ami az ezüstszínű, csillogó szetteknél ér a tetőpontjára.


Grandpa

A férfi szekciót a szintén magyar márka, a Grandpa képviselte. Tervezője, Nagy Annamária a múlt évben alapította a brandet, mint elmondta, a családi hagyományokból, a közeli ismerősök közösségéből és a múlt időtálló és tartós kollekcióinak örökségéből inspirálódik. Kényelmes és praktikus fazonokat, igazi férfias darabokat láthattunk, amiket fiatalabb és idősebb korosztály egyaránt viselhet.


Tomcsanyi

Tomcsányi Dóri márkájának 2018 tavaszi/nyári kollekcióját a ’70-es és ’80-as évek teniszcsillagai, a tenisz világa ihlették, nem véletlen, hogy vezérmintaként is feltűntek több darabon a teniszütők. A vékony csíkozású ruhákról visszaköszönnek a salakos pályákra felfestett vonalak, sőt, még a fehér kerti székek is meglepő mintázatként néznek ránk vissza. Nagyvárosi, vagány és egyedi a kollekció a legapróbb részletekig, amely első osztályú anyagválasztással párosult.

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Hozzászólások  ( 0 )
Még több cikk